hemma från spat

Hejhej :) Allt bra med er?
Med mig är det bara bra. Känner mig riktigt ren och avslappnade efter spat ;) Till och med så avslappnad att jag somnade på vägen hem...
Vi va på spat mellan 9.30 och 15.00 ungefär. Vi kunde ha stannat till 16 men det räckte bra då kände vi. Det fanns två olika pooler och två olika bastuar. Gym fanns det också, men det orkade jag inte med ;d Sen gick jag på en ansiktsbehandling och en massage. Riktigt skönt var det! På ansiktsbehandlingen så tog hon jättemånga olika krämer och oljor, peeling och så massarade hon ansiktet. Helt babylen blev man, haha :) På massagen höll jag på att somna, med andra ord var det riktigt skönt det också ;)
Mer om just det spat vi var på kan ni läsa här.
Nu ska jag kolla på Bonde söker fru som jag missade igår.
Hörs senare ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0