MAKE UP STORE

Var som sagt på make up-rådgivning idag på Make Up Store. Jag blev sminkad av Henrik, han var duktig och trevlig ;)
En rådgivning kostar 495 kronor, men då får man välja produkter för hela kursbeloppet också.
Här är produkterna jag valde, fast det blev lite över 495 ;)
what's inside the bag..? ;)





puder-foundation (både och i ett) 259 kronor
ögonskugga 140 kronor
high tech (fungerar som både highlighter och primer) 155 kronor.
Fick lära mig en hel del om hudvård och vilka färger jag passar bäst i. För att framhäva mina gröna ögon så ska jag ha ögonskuggor i kalla rosa och lila toner, som den druv/plommon-färgade jag köpte, som han även använde när han sminkade mig idag.
Här är resultatet
Som ni ser så använde han en ganska glittrig eyeliner också ;)
Sminkade såklart hela ansiktet, men fick ingen bra bild.
Jag är iaf nöjd med resultatet, även fast jag inte kommer sminka mig riktigt så mycket till vardags.
Ni som gillar smink och så tycker jag verkligen borde gå på make up-rådgivning och få en privatlektion :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0