my worlds acoustic

Igår släpptes Justins nya album My Worlds Acoustic. Har lyssnat igenom skivan ett par gånger. Jag kan inte riktigt bestämma vilken som är min favorit i akustisk version, alla är riktigt härliga! Man hör hans röst mycket bättre och,.. åh! Underbart :) Men om jag måste välja en favorit så är det nog Down To Earth. Det är så jäkla fin från början, är det möjligt att den är ännu finare nu? Ja, det är den.
Här kommer ett par stycken, akustiska.




Det finns inte så många på youtube ännu, men jag tog de som fanns.

Vad tycker ni? :) Är de bättre eller sämre i akustiskt version?
Jag tycker att en del låtar passar bättre i original versionen, men en del låter riktigt bra akustisk version. Gillar albumet starkt.
Hela albumet finns på spotify.

Kommentarer
Postat av: Karin

Sv: tack så mycket, din med!

2010-11-27 @ 20:37:04
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0