skräck

Åh herregud vad jag hatar småkryp. Jag satt vid dator förut, så var det helt plötsligt en tvestjärt på min hand. Åh vilken trevlig överraskning! :) Fyfan, snacka om att jag fick värsta rycket. Jag började hoppa runt och skrika, slet av mig fleecen jag hade på mig också för jag trodde att det var därifrån den hade kommit. HAHAHAh. Fast det var ju inte så kul just då, allt annat än kul faktiskt. I min panik så ropade jag på pappa att han skulle komma och ta bort den. Han hittade den inte, men av nån anledning så kastade han fleecen på mig. Dampryck nummer 2 ;) Hah, jag skrek nog ännu högre den gången. Aja, han hittade den tillslut iaf. Men sen efteråt så kändes det som att det kröp kryp över hela mig och så känns det fortfarande. Någon som känner igen känslan? Usch.
Ska nog sova om ett tag, eller nån timme ;d Puss & godnatt ♥



Kommentarer
Postat av: ullis(k)

älskar bilden!<3

2010-11-02 @ 08:53:18
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0