16e oktober

Godmorgon allihopa :) Har ni sovit gott?

Jag när jag vaknade var jag så täppt att jag knappt kunde andas, mysigt (y)
Nu har jag kollat på Kenza & Tyra show från i torsdags. Det är bra tycker jag :) Om ni inte har sett det så gör det.
Vad ska man hitta på idag då? Jag vet inte riktigt vad jag vill att göra. Elr jo, jag har lust att gå på stan, men jag är på stan rätt ofta så jag hittar aldrig något längre ju. Och sen kanske jag borde ta det lugnt för att bli frisk? Aja, jag får se.
Måste bara säga en sak nu när jag kommer ihåg det. Igårkväll precis när idol hade slutat så ba sjöng jag lite när jag var på väg in i köket. Ni kan tänka er hur fint det lät, när jag var täppt i näsan och allt. Falskt med andra ord ;) Så såg jag hur pappa gick upp för trappan, jag ba lalalalla blälaulöö, sjöng lite. Men sen när jag kom in i köket så stod pappa där, jag ba va, du gick upp för trappan ju? Men så var det gunnar som hade gått upp för trappan. HAHAHAH, så typiskt mig. Jag är grym på att skämma ut mig ju :)  Hah, puss på er ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0