HAHAHAH

Har kollat på bonde söker fru. Hah, stackars den där östgöten ;)
Jo jag är på lite... stört humör just nu ;d Nyss jag ba: skjut maj! med typ skånsk dialekt? Och sen skrek jag till eller något så det gjorde ont i halsen. Så skulle jag säga aj min hals, men ist sa jag aj min bebis! Va fasen fick jag det ifrån? ;)
Nu sitter jag och sjunger på en låt från family guy hahah. Nej, jag brukar inte kolla på det, men det var ett roligt klipp min syrra visade ;)
HAHAHHAH, så jäkla stört.
Det är nog dags för mig att sova snart, höhö.
Vi hörs imrn, puss & godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: ericaa

HAHA,själv kollar jag på det typ as ofta;pp<33

2010-10-14 @ 17:05:36
URL: http://ericaeklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0