stan & gymmet

Hej där :) Åt lunch på kikkobar (y) Åt där förra helgen också, det är supergott.
Provade jacka, jäättefin (a) Men jag vet inte riktigt om och isf var jag ska beställa den. I den jag provade affären så skulle jag ha S, men sen såg jag att där jag tänkte beställa den så var det unisex-storlek (både tjej och kille) , så den hade lite andra mått än den jag provade. Men det finns flera ställen att beställa den på, ska hitta ngt som har typ normala storlekar, och den får inte kosta 6500 kronor som i affären ;)
Åkte till gymmet sen. Jag var trött innan jag åkte dit, trodde inte att jag skulle orka träna men cecilia tvingade med mig ändå. Det var superskönt att träna. Jag blev mycket piggare av det, fast liksom trött i kroppen men ändå piggare ;) Hade lite kul på gymmet också, hahaha. Berättade för cecilia hur jag knockade mig själv med en trägalge i huvudet för nån dag sen. (Lyckat, eller hur? :D ) Hon ba: Hah, trä mot trä ju! HAHAHAH.
Vi hörs senare snyggingar, puss :*
finaste ullis får stå för bilden :) ♥

Kommentarer
Postat av: ullis(k)

emilia, bilden vafan?;ooo

hah! Älskar dig:*

2010-09-19 @ 10:44:28
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0