runwaydreamz

Snälla någon, ge mig?


Så jäkla snygga ju, p e r f e k t a.

Dock kostar de väl snäppet över vad man vanligtvis har lust att betala för ett par jeansshorts, om det är ens egna pengar dvs.. ;) Men jag ska försöka hitta ett par snygga jeansshorts och sen sätta på nitar på egen hand. Om det inte lyckas blir jag nog tvungen att klicka hem de ovan ändå, det är för snyggt med slitna jeansshorts med nitar på för att jag ska klara av att gå utan ett par. Men först ska jag alltså ge mig an uppgiften att göra ett par själv!



Shortsen ovan kommer från runwaydreamz, de har otroligt snygga jeansshorts där!

Kommentarer
Postat av: ullis(k)

sv: du är ju grymm! Fan va snygga shorts!!<3

2011-04-11 @ 19:38:14
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur mkt kostar dom? sjukt snygga! :D

2011-04-11 @ 19:45:26
Postat av: nea

ojojoj, oerhört snygga.

men inte riktigt rätt pris,

det var nära mila, men det blev ingen fullträff. ♥♥♥

2011-04-12 @ 18:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0