NYSTART

Har suttit och redigerat, pillat, provat och ändrat fram och tillbaka ett bra tag nu och även igår kväll. Jag har också funderat, övervägt, resonerat och tillslut bestämt mig. Vad är det jag har bestämt då? Jo, precis hur jag vill göra med bloggen. Efter mycket om och men, tankar fram och tillbaka, och även lite klokt resonemang från kära Clara, så har jag kommit fram till precis hur jag ska göra. Äntligen har jag kommit fram till vad jag vill.

Jag har bestämt mig för att byta inriktning. Eller egentligen inte byta inriktning, utan snarare fokusera mer på en av de jag tidigare haft; mode. Så från och med nu kommer det vara mode, kläder, inspiration och stil ni framförallt hittar här på bloggen. Mycket bilder, mycket outfits, mindre snack. Men sen ska jag nog kompromissa lite grann också, och få in en del av min vardag på ett hörn.
Har också kommit fram till vilken nivå bloggningen kommer ligga på för min del. Jag kommer uppdatera så länge jag har tid, lust och något kul att skriva om. Jag kommer alltså inte tvinga mig själv att uppdatera ett visst antal gånger per dag, utan det blir som det blir helt enkelt. Utan kommentarer, sponsorer, många läsare osv är det bara min blogglust som håller bloggen vid liv och pushar mig att fortsätta skriva. Jag kommer inte kräva eller förvänta mig någonting av er som läsare, utan för tillfället skriver jag endast för nöjets skull, för min egen skull och för mitt stora intresses skull. Om läsarantalet stiger och om kommentarerna blir fler skadar det inte på något sätt, men nu är inte det anledningen till att jag bloggar.
Jag ska fortsätta pilla lite med designen och skaffa en ny header så småningom. Har bestämt mig för att designen ska vara enkel och precis som jag vill ha den. För en gångs skull ska jag bli 100% nöjd. För nu blir ju bloggen trots allt lite annorlunda. Den handlar nu om mitt intresse för kläder och mode, det är bara för nöjets skull jag bloggar och det sker helt på mina egna villkor.
En nystart är nog precis vad jag behöver. Ser ni fram emot detta precis lika mycket som jag gör? Fasen, så bra det känns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0