dagens höjdpunkt

Ska jag berätta vad som gjorde min dag? Hade bestämt mig för att ha filmkväll då det var riktigt länge sedan. Hade hyrt, trodde jag, Hangover 2 (älskar första, så denna måste väl vara roligt den med), men icke sa nicke. Fick såklart fel skiva i fodralet. Istället låg där en häxfilm för småbarn? Nej tack. Och så har de stängt. High five, typ. Så blev det med den filmkvällen! Nåja, inte mycket att göra åt nu. Sätter kanske på någon serie, annars lägger jag mig och läser STYLEBY. Rätt schysst det med.

Appropå något annat, är det någon mer som vill att jag visar er vad jag fick i julklapp? Eller delar av det? Släng in en kommentar i så fall.

Hoppas att ni får en trevlig kväll allihopa, och att allt går som ni tänkt er.

Kommentarer
Postat av: Freja

ja klart!

2011-12-25 @ 21:40:11
Postat av: Anonym

Ja!

2011-12-25 @ 22:10:14
Postat av: johanna

Ja! :D

2011-12-26 @ 20:09:20
URL: http://joyyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0