tredje advent

Hej på er! Hur har er helg varit? Jag har haft ett par riktigt slappa och sköna dagar, vilket var precis vad jag behövde. Igår gick jag inte ens utanför dörren, utan jag spenderade dagen i soffan. Idag tog jag en sväng till Norrköping med syster och mamma. Fick några julklappar fixade och efter det har jag bara tagit det lugnt. Trots att jag knappt gjort någonting under helgen så är jag fortfarande riktigt trött, konstigt nog. Somnade i bilen till och med haha. Ska lägga mig ubertidigt ikväll är planen, hoppas på att vakna upp någorlunda pigg i morgon. Sista hela skolveckan är vad som väntar. Underbart!
Ha det fint hörni!

Kommentarer
Postat av: yasse

Sv. haha, vilket sammanträffande...;)

2011-12-11 @ 20:34:42
URL: http://yasseghaffari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0