~

Besvikelse, bortslösad tid, en förbannad Emilia, klockren kväll?



Satt i en och en halv timme och krånglade med Forever21s hemsida. Om ni har varit inne där någon gång så vet ni säkert att sidan är riktigt seg. Men de har ju så många fina grejer, så det är värt det tänkte jag. Efter en hel del strulande och väntande hade jag hittat det jag ville ha, lyckades tillslut få alla saker i varukorgen och hade nästan gjort klart registreringen, men så går det inte att skriva i postnummer. Det går inte. Man kan inte börja skriva på den raden, och om man tabar så bara skippar den just den rutan. Det går inte. Så det funkar inte att fullfölja registreringen och det går inte att beställa hem en skit. Snacka om bortslösad tid? Allt för det där jävla postnumret.
Har mailat till dem i alla fall, det skulle ju kunna vara så att det är något tillfälligt fel på deras hemsida men det är bara så himla korkat. Bäst för dem att det går att fixa det där, är förbannad just nu. Det är ju mest deras förlust, jag var precis på väg att beställa massa grejer ju, men jag är ändå på riktigt surt humör. Bli inte förvånade om ni läser att Forever21 har blivit bombhotat av en förbannad svenne. Hahahhah.



Hoppas att allt är bra med er i alla fall, godnatt ♥




Kommentarer
Postat av: ullis(k)

haha, härligt temperament du har gullet<3

2011-02-27 @ 16:40:28
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0