försvann lika fort som den kom

Hej på er!
Skolan var sådär idag, men det funkade väl. Kollade på film på franskan så det var slappt (y)
Kom nyss hem och vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Jag har tre val:
1. plugga, vilket inte är så lockande, men det vore ju ändå skönt att bli klar.
2. tvinga någon att följa med mig och träna.
3. slappa framför tv:n som jag inte har gjort på hur länge som helst.
Det är ju inget snack om vilket alternativ som lockar mest, men det är nog inte det smartaste alternativet. Fast varför måste man välja det smartaste alternativet varje gång? Men jag vill bli klar med allt pluggande, och det vore skönt att träna eftersom att jag inte har gjort det på ett bra tag. Åh, beslutsångest.
Vi får se hur det blir, hörs senare!
Några veckor gammal bild, från en av de dagarna man trodde att våren var här. Men nehej, så blev det inte. Varför inte dra till med ett tiotal minusgrader och ett par decimeter snö, igen? Gör ju varenda unge glad, eller hur? Notera ironin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0