för mycket

Hejhej :)
Det blev som sagt en sväng till gymmet. Jag vet att jag har sagt det förut men jag säger det igen, det är så sjukt mycket folk på gymmet nu. Det är nog minst dubbelt så mycket folk som innan jul. Förut så behövde man aldrig stå och vänta, men nu måste man vänta i en kvart för att få rullband och ett par minuter på nästan alla andra grejer också. Hoppas att lite folk försvinner snart. :o
Det var skönt att träna iallafall!
Nu sitter jag här nydushad och fräsh. Ska kolla om det är något bra på tv, annars sitter jag här och chillar. Hoppas att allt är bra med er, puss!
tufft?

Kommentarer
Postat av: filippa

gud vilket fint hår du har !! :)

2011-01-13 @ 19:47:49
URL: http://filippaohlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0