HÄNGSELSHORTS

Jag ska köpa ett par hängselshorts, frågan är bara vilka. Väljer mellan dessa tre nedan.

De första är från Monki, nästa från Bikbok och de sista är från H&M. Alla tre kostar 400 kronor.


Jag gillar färgen på de från Bikbok, men jag gillar modellen på de från Monki, och jag gillar dem från H&M också...
De från Bikbok och Monki har inte kommit ut i butik ännu, men de gör nog det snart så då får jag prova dem. Vi får se vilka det blir, tycker att det är jättefint i alla fall!
Det kanske är någon av er som har sett några andra fina hängselshorts någon stans? Skriv gärna i så fall!

Kommentarer
Postat av: Julia :)

Gina har ett par grymt snygga för 250 kr!

2011-03-05 @ 14:14:03
Postat av: emmie ♥

Om du fortfarande letar finns det ett par riktigt söta på Cubus :) ♥

PS: Fin blogg ! ;)

2011-06-26 @ 07:30:07
URL: http://papa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0