killing me

Har bara slappat i kväll, och hållit på med franskan. Om det inte vore för det så skulle jag inte ha något skolarbete att göra över huvudtaget den här veckan vilket skulle kännas otroligt skönt. Men så fort jag har någonting inom franska som jag om ett tag kommer behöver vara klar med så har jag ständigt en oro som gnager inom mig. Att jag vet att vi kommer ha ett jättestort prov om ett par veckor gör ju inte saken bättre heller. Men det är ändå för tidigt för att börja plugga, jag skulle bara hinna glömma bort allting. Franska är det enda ämnet i skolan som jag aldrig känner att jag har 100% koll på, vilket är otroligt jobbigt. Det beror nog på läraren till viss del.. Han är inte duktig på att gå igenom saker, utan han räknar med att vi redan kan allt, bara för att han har kunnat franska hela sitt liv? Han är långt ifrån min favoritlärare kan jag ju säga. Men usch, den där jäkla franskan tar död på mig. Jag skulle hellre lära mig finska eller vad fasen som helst.
Aja, skit samma. Ska sova om ett tag tror jag. Hoppas att allt är bra med er, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0