ONE LOVE

Det här är så nära klänning det kan komma för att jag ska använda den. Är ju som ni kanske har märkt ingen riktig klännings-person. Men denna gillar jag verkligen! Sen kanske man inte riktigt kallar den klänning heller, utan tunika kanske är mer rätt ord.
Gillar färgen, mönstret och att den är lite åt det virkade hållet. Ett av mina nya favoritplagg kan jag säga på en gång! Känner på mig att jag verkligen kommer använda den också, även fast det nästan är en klänning ;) Den funkar lika bra som vardagsplagg som lite finare och åt det mer festliga hållet. Perfekt även för en middag ute på restaurang! Om man är på väg ner till stranden så räcker det ju med en bikini under, men annars kan man ha t ex ett par korta cykelbyxor eller en tubkjol under.
Köpte den inne på Bikbok igår, för 249 kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0