snabbnudlar

Tja!
Sitter i köket och äter snabbnudlar, fyfasen. Ä c k l i g t . Brukar sällan vara så slapp att jag inte orkar göra riktig mat, men nu när det bara är jag hemma och jag inte har en massa tid så tog jag det. Men usch alltså, blä. Hade glömt bort att det smakar bajs. Aldrig igen, hahah.
Ska hitta något att ha på mig och strax cykla in till stan. Ska möta upp Annika för lite shopping! Hoppas på att hitta något också, det var länge sedan jag hade tur när jag gick på stan kan jag säga. Jämt fel storlekar, fel färg osv... Och det är bäst att alla reor är borta, vill inte tvingas gå och leta bland gammalt skit haha.
Ni får ha det så bra allihopa, vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0