TRÖTT EMILIA

Trots att det duggregnade, jag hade huvudvärk och det var ett tag sedan jag tränade, så gick det hyfsat att springa i kväll ändå. Körde vanliga rundan runt ån, så det är inte jättelångt utan en lagom liten sväng bara.
Efter att jag sprungit blev dock huvudvärken värre. Det brukar vara tvärt om för mig, att jag piggnar till av att springa. Men nej, idag ville inte huvudvärken släppa av det.
Har bara tagit det lugnt ikväll, kollat runt på datorn, läst bloggar och kollat på tv. Ska sova rätt tidigt har jag tänkt, är skapligt trött, så jag säger godnatt nu. Puss, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur långt+hur ofta brukar du träna?

2011-07-05 @ 01:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0