STOCKHOLM

Hej på er! Har ni haft en bra dag allihopa?
Jag har haft en toppendag tillsammans med Emma, Ebba och Annika :) Det var upp och hoppa ruskigt tidigt i morse, redan halv 6, och sen dra till tågstationen. Därifrån rullade vi iväg mot Sthlm! Ett gäng halvpigga tjejer satt på tåget alltså, men ojoj så taggade! Kom fram strax innan affärerna öppnade så vi tog en fika innan vi stack ut och röjde haha. Senare tog vi en god och fräsh lunch inne på Gallerian + ett par välbehövda pauser under dagen med mjukglass och dricka. Men jag måste säga att jag verkligen inte hade turen på min sida idag. Det var nog någon av världens gudar som hade bestämt sig för att jag inte skulle få komma hem med en enda kasse, eller så verkade det i alla fall. Så fort jag hittade någonting så var det fel färg eller bara stora storlekar kvar. Var inte långt ifrån ett raseriutbrott där, ett antal gånger faktiskt. Speciellt de saker jag länge tänkt att jag ska köpa nästa gång jag åker till Sthlm, kändes ju lite surt när jag inte hittade rätt sotrlek då. Menmen, något hittade jag ändå tillslut.
Det blev en skapligt lång dag, hela 9 timmar, men ska jag vara ärlig så kändes det inte som att vi gick runt himla länge ändå. Men jo, visst fick man rejält ont i fötterna.
Köpte med oss mat som vi sedan käkade på tåget hem, en otroligt god sallad blev det för min del. Det blev lite småkul på tåget också, hahaha. Strax innan nio rullade tåget in på stationen igen här hemma i kära Linköping.
Märkte precis nu att mobilbloggarna jag skickat in under dagen inte har publicerats. Var fasen har jag skickat dem då? Hahhahah. Så om någon har fått ett trevligt litet mms som berättar var jag håller hus så vet ni nu bakgrunden till det.
Har ett litet gäng bilder från dagen, men de kommer troligen upp i morgon. Här får ni ett litet smakprov i alla fall ;)
Vi får se vad som hände med de där mobilinläggen, de kanske känner för att dyka upp senare, det vet man aldrig. Nu ska jag fräsha till mig lite efter resan, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: niiikon ju ;)

2011-06-03 @ 22:52:22
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: annsoh

Hej skulle bli jätte glad om du kunde lyssna på min version av kent's låt utan dina andetag! & Lämna en kommentar vad tycker !? :) Tack i förväg! http://annsoh.blogg.se/2011/june/annsoh-utan-dina-andetag.html#comment

2011-06-03 @ 23:04:48
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0