UNDERBAR DAG

Hej hopp!
Har haft en riktigt härlig dag med tjejerna som jag berättade om förut, och kvällen blev riktigt lyckad den också! Jag, Elisabeth och Annika cyklade som sagt in till stan igen efter att jag skrivit förut. Vi hämtade med oss god mat från Halong, Annikas föräldrars restaurang, och sen satte vi oss nere vid ån, igen, haha. Hade det riktigt mysigt!
En stund senare cyklade jag hem, fjärde gången jag cyklade samma sträcka idag. Snart kan jag nog cykla den där vägen med ögonbindel. Det har faktiskt blivit rätt mycket cyklande idag, sammanlagt ca 3 mil. Tror att jag kommer somna gott ikväll!
Det känns som att det har blivit skapligt många inlägg här på bloggen idag, men jag tror att jag strax stänger av datorn så det här blir nog sista för kvällen. Hoppas att allt är bra med er, puss på er fina ni! ♥
Två bilder från kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0