arrived

I paketet jag fick från Storbritannien i måndags var det.. bikinis! Dem jag beställde från Asos :)
De tre bikinisarna ovan är nu mina! Gillar modellen på överdelarna (de två första är samma modell, med löstagbara band, och den gröna är liknande i modellen). Det jag gillar med dem är att de är twistade på mitten. Den vita underdelen har en söt rosett på baken som ni ser, tyckte det var lite gulligt!
Det roliga är att jag kan mixa och matcha dem med varandra. Fast sen kanske jag inte väljer att ha just den aprokosfärgade/rosa toppen till den gröna underdelen då,hähä. Men annars kan jag ha dem hur jag vill.
Till er som vill ha mycket att välja mellan när det gäller bikinis så rekommenderar jag Asos. De har väldigt mycket och får in nytt ofta också. Dock tar vissa storlekar slut rätt snabbt verkar det som, så om ni hittar något ni vill ha så gäller det att slå till direkt.
Asos är alltså en brittisk sida så det är därifrån det skickas, men det gick faktiskt väldigt fort för leveransen att komma och vad jag kommer ihåg så var inte frakten så dyr heller. Rekommenderas! De har även mycket andra fina kläder utöver bikinis.
Nu fattas bara sommarvädret också ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

FIINA :)

2011-03-17 @ 20:04:37
Postat av: Anonym

äälska den gröna vad kostar den?:)

2011-04-04 @ 17:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0