windy

Hej på er! Har ni haft en bra dag allihopa? :)
Min har varit helt okej. Har fått relativt mycket gjort, har bl a städat, bytt sängkläder, fixat mina shorts och bakat bröd (uppgift i hemkunskapen). Dock har jag sparat det jobbigaste till sist, nämligen att plugga. Jo, det blev precis som jag trodde, jag känner mig själv alltför väl. Låg ute på baksidan och somnade i soffan istället, haha.. Vi får väl se om jag orkar med något plugg senare.
Nu har jag tänkt sticka ut och springa i alla fall. Jag är beredd på att få motvind, det blåser ju otroligt mycket, åt alla håll också, så det kommer nog bli rätt tungt. Menmen, känner att jag vill röra på mig så det är väl bara att gilla läget. Kan se det som lite extra träning istället ;)
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0