another week

Bild från i somras, instagraaamm.

Vips, så hade ännu en vecka och ännu en helg passerat. Har mest tagit det lugnt nu i helgen, fått en del saker gjort men annars har jag bara kollat ikapp missade avsnitt av ett gäng olika serier och smidit lite planer inför londonresan.
Försöker intala mig själv att verkligen tänka positivt, istället för att bara inbilla mig själv att jag redan tänker positivt. Varenda söndagkväll går mina tankar ungefär såhär: "Piss, det är skola i morgon. Jag vill inte, vill inte, vill inte. Ännu en vecka med massa skit och plugg att drunka i.." Ungefär så... Men nu är det  ju bara en vecka kvar, med bara två riktiga skoldagar. Försöker få det positiva känslorna att ta överhanden, men ändå är det de negativa som tar över. Har två uppsatser att lämna in, två prov att skriva och ett gäng uppgifter som ligger och väntar till precis efter lovet. Men okej, positivt alltså. En vecka kvar, sen är jag helt ledig! Men bara för en vecka ju...
Nae, jag får nog försöka jobba på det där.
Ha det fint hörni, och försök se fram emot lovet om ni tycker det känns lika tungt som jag. Inte långt kvar.

Kommentarer
Postat av: anonym

vilka ska du till london med? :)

2011-10-24 @ 16:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0