NEW

Tro det eller ej, men jag lyckades hitta ett par skor, trots allt. Trivs bra i boots, och ni som läst min blogg ett tag vet nog vid det här laget att jag är rätt svag för dragkedjor. Så det var ju som pricken över i! Like it.

Och ja, jag vet att jag har lovat mig själv att inte köpa något på 10 veckor, men i detta fall hade jag knappt något val. Hade tänkt vänta med att köpa skor tills jag sticker iväg, men vid det laget lär det vara rätt svårt att hitta, så det var väl lika bra att ta det nu. Om någon skulle tycka att jag bryter mot min plånboksdiet tänkte jag det var bäst med en förklaring... ;)

Kommentarer
Postat av: Jeessiicca

Snygga! :)

2011-09-20 @ 15:17:22
URL: http://jeessiiccapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0